aShademan

October 10, 2006

برنامه روزانه

هر روز صبح که از خواب برمی خیزم دست و صورتم را می شورم صبحانه می خورم و تا مدرسه می دوم. آخر می دانید، آرزوی من اینست که در مسابقات ماراتن روی سکوی اول به ایستم.
در مدرسه تمام فکر و ذکرم اینست که معلم ها از دستم راضی باشند شاید بتوانم مانند جسی اونس، قهرمان المپیک برلین، با بورس ورزشی به دانشگاه معتبری بروم.
عصر که به منزل می رسم عصرانه ای میل می کنم و به محل کار پاره وقتم می روم.
من نگهبان یک دیوانه خوانه هستم. کار خوبیست و راضی هستم که بین امثال خود به سر می برم.
شبها فقط دو ساعت وقت برای خوابیدن دارم که برای من کافیست.
آخر می دانید دیوانه ها شبها اصلا نمی خوابند.

1 Comments:

  • از وقتي كه فارسي مي‌نويسيد انگار يكي زير گلويمان را ول كرده و همچين راحت نفس مي‌كشيم و مي‌خوانيم
    تشكرات رمضانيه‌ي ما را پذيرا باشيد

    By Anonymous Anonymous, At 10/10/2006 6:18 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home